مصاحبه آرشیو خبر ها
رفتار آلگری با من فوق العاده بود

رفتار آلگری با من فوق العاده بود

مدافع جوان یوونتوس از هم تیمی هایش می خواهد که برای فینال کوپا ایتالیا صبور باشند، روگانی در اولین سال حضورش در تورین 17 بار در سری آ‌ به میدان رفته و امیدوار است برای اولین بار در زندگیش کوپا ایتالیا را فتح کند.

 

با اینکه شانس یووه برای این بازی بیشتر از میلان است، دنیله اعتقاد دارد که تیمش باید خونسرد بماند تا بتواند برای دومین سال پیاپی به دابل داخلی برسد , او در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه گفت:

 

فینال کوپا ایتالیا یک تک بازی است، پس باید با تمرکز و عزم راسخ با آن روبرو شویم. ما باید سرسخت و در عین حال سازمان یافته باشیم، نیاز داریم که رویکردی صبورانه داشته باشیم، چرا به احتمال زیاد جزئیاتی کوچک نتیجه ی بازی را تعیین می کند. پس نباید عجله کنیم و دست پاچه شویم.

 

این بازیکن سابق تیم امپولی به ستایش مربی تیم ماسیمیلیانو آلگری پرداخت:

 

نقطه ی عطف فصل بدون شک شکستمان برابر ساسولو بود، در آن زمان بازی به بازی پایه و اساس اسکودتو را گذاشتیم. بازیکنان با تجربه یک سری حقایق خودمانی را بیان کردند و ما بازیکنان جوان هم نقش کوچکمان را با واکنش به آن حرفها ایفا کردیم. من باید از رییس آلگری تشکر کنم، او رفتاری فوق العاده با من داشت، او به من می گفت که باید صبور باشم و به تلاش ادامه دهم، هم تیمی هایم هم خیلی کمکم کردند، بعضی ها با حرف هایشان، بعضی با رویکرد و الگوی فنی و رفتاری که ارائه می دادند.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: